Вакансія для адміністратора на ресепшн в Бахрейні
Опис роботи
Ідеальний кандидат повинен бути доброзичливим, з відповідним досвідом роботи і презентабельним зовнішнім виглядом. Необхідно надавати гостям інформацію про об’єкти, послуги та години роботи, а також про місцеві визначні пам’ятки і знахідки. Для вирішення індивідуального запиту гостя або проблеми необхідно звернутися до відповідного фізичній особі, або відділу (наприклад, в службу підтримки, до покоївки, інженера або в службу безпеки / службу щодо запобігання збиткам).
Виконання запитів/прохань клієнтів з особливими потребами. Інформувати головного менеджера про нещасні випадки, травми та небезпечні умови роботи. Збереження конфіденційної інформації про клієнтів, збереження майна компанії. Зустріч і супровід всіх гостей у відповідності з усіма стандартами компанії. Задоволення всіх потреб в обслуговуванні гостя. Відповідати на телефонні дзвінки з використанням всіх правил етикету. Для досягнення загальних цілей підтримувати хороші відносини з колективом. Привносити нові ідеї, технології або процеси для підвищення ефективності організації, продуктивності, якості, безпеки та / або економії коштів.
Відповідальність і обов’язки
- Привітання та перевірка гостей;
- Контроль всіх осіб, що входять в будівлю;
- Надавати допомогу клієнту або співробітнику на належному, професійному рівні;
- Заповнення всіх необхідних звітів при виникненні інцидентів під час робочої зміни, щоденні звіти про роботу або інші письмові документи, запитані клієнтом;
- Дотримання правил і політики конфіденційності;
- Бути ввічливим, доброзичливим по відношенню до клієнта і їх гостям/відвідувачам.
Вимоги
- Знання англійської мови на рівні upper-intermediate і вище;
- Знання готельних систем є перевагою;
- Ввічливе і професійне ставлення до гостей і колегам;
- Вміння працювати в команді;
- Стресостійкість;
- Досвід роботи на схожій посаді буде перевагою.
Додаткові вимоги
- Стать: жіноча/чоловіча;
- Вік: 20 – 30;
- Освіта вища.
Заробітна плата: в середньому становить 1060$.

